Monday, February 23, 2009

SMTKK

Hari ni..aku cuti..(terpaksa la pakwe ku cuti skali)..Actually..aku gi menghantar adikku Mira mendaftar diri ke Tingkatan 4 di SM Teknik Kuala Kangsar..Alhamdulillah dia dapat duduk di asrama...Mudahan dia dapat berdikari dan jadi lebih berani dan matang...

Pagi-pagi lagi kami dah bertolak dari Ipoh...perjalanan ikut Hway ambil masa dalam 30 minit gitu...RM 3.50 jek tol...Pastu sampai terus ayah uruskan sume...kami yang lain ni...menunggu jek la...Best gak,...aku dan pakwe ku...Makan2 kat Restoran yang diuruskan pelajar sini...Dari tukang masak sampai le ke pelayan..macam hotel2 gitu..:-)..makanan dia pon sedappp...Pastu aku beli piza dan puff yang dimasakan oleh pelajar situ gak..Okla...

Lebih kurang kul 12 baru selesai urusan pendaftaran dan taklimat kepada Ibu bapa dan pelajar...Pastu sume bergegas pi mendaftar asrama plak..Adik aku dapat asrama di Blok 30...Tingkat 3 u...condition dorm tu tak le ok sgt.penuh conteng dinding...aku pon pelik..asrama perempuan pon cam ni ke..Tension Agaknya..:-)..

Kul 1.oo lebih ..baru sume selesai..Kla... Mira..Selamat Tinggaii....Belajar baik2..Jangan nangis2 ...Huhuhu....Alll The Bestttttttttttttttt...Chow..




No comments: