Sunday, June 28, 2009

Kenduri Midah

Monday, June 22, 2009

Potluck...

Aktiviti hari ni..bawa makanan sorang sikit..makan ramai-ramai...ditambah dengan kursus yang tidak disediakan makan tengahari..memang rezeki la..best sungguh..:-)







Sunday, June 7, 2009

AGM Prestasi


Saja nak menunjuk kat sapa-sapa yang tak pegi..(kecuali kak zah ye)...ni le hadiah yang kami dapat..hehhe..Aku bukan jenis orag yang pakai jam pon..Tp sebab dah ada..nak menayang2 jugak le...hehhehe...mcm poyos jek kan...

Sib baik au tak terpilih sbg AJK..selamat...fusshh..dan sib baik cik Mail tak ringan2 mulut sebut2 nama aku...Nak tau sapa dikalangan kami yang dapat,...mesti sume dah tau kan..Cik Put ...Good Luck Put....:-) Jangan lupa ek masukkan aku bwh Biro ko...

Selamat Pengantin Baru..

Sabtu..6/6/2009..Kami meraikan majlis perkahhwinan Jaja..NI le 3 keping gambar yang dapat disnap untuk tatapan kawan-kawan semua.
"Selamat pengantin baru Jaja...Semoga berbahagia ke akhir hayat.."




There was an error in this gadget