Saturday, February 14, 2009

Hepi Bday to Me...:-)

Besday aku yg ke **thn...(tahun rahsia tau)...

Memandangkan besday aku kali ni..jatuh masa ari keje..jd nyer sambutan yg sangat simple la...Pagi2 tadi aku belanja kawan-kawan pejabat roti canai...Actually aku ada buat mini cheese cake..Tp malu la plak nak bg org rasa...Tak berapa jadi..Basenye hangus sikit..Tapi macam biasala..ada beberapa insan istimewa tu ..kena gak rasa kek aku ni...:- ) sedap tak korang...

Malamnye..Papa hadiahkan kek yang besar dan cantik ni...plus makan malam yang spesial..walaupun hanya bungkus dr kedai mamak rawang...TQ Papa & aisyahhh...I Love both of u so Much...Muahhhh..




2 comments:

anugerah said...

hadiah pe tu yun?? hehe

Me said...

Hehhe..adiahnya..fender kete...pakwe ku ganti bahagian yg kemek masa accident ari tu...plus sume kos pemasangan....:-)