Sunday, May 10, 2009

Buku oh buku..

Last week aku balik ke Ipoh...macam biasa le..kalau balik Ipoh..mesti tak lekat kat rumah....keje merayau je...Pakwe ku bawak anakanda pegi makan kat Secret Recipe JJ..betoi2 depan MPH...

Hehe...tiba-tiba aku macam kerasukan...tak plan pon nak beli buku....tetiba masa lalu depan tu ternampak novel Ayat-ayat cinta...hati berdebar2 dan teruja..best sgt ke...paper dok tulis macam2 pasai cite ni dan penulisnya - Habibur rahman el shirazy....aku nak baca gak la...so..aku pon sambar la satu..eh..pastu nampak lg ada yg best..sambar lagi...dan lagi..dan lagi..sampai 5....huhuhu...Aku akan baca sampai abis..

soo...kalau ada sesapa teringin nak baca bleh...tunggu aku baca dan kasi komen ye...Dalam hati aku ni dah ada list sapa aku nak pinjamkan..hehhe sapa lagi..kak sue moktar, (yang selalu pinjamkan aku novel) Cik su (teman berkongsi cite-cite best) dan kak murni (yang selalu pinjamkan aku buku islamik)......

No comments: